The end of the sommarlov

Nu är sommarlovet slut och idag var det första dagen i skolan. Det var skönt, vi fick en massa papper om vårat sista skolår nu på Thunmanskolan. Är taggad inför de nya & sista året innan gymnasiet.
Men iallafall, har varit hos tandläkaren idag också. Som jag redan har skrivit så har jag ju problem med min käke, den sitter liksom fel på insidan eller någonting, jag har inte lyssnat så mycket. Fick ju dom här övningarna som jag inte har gjort, hihih :$ Men de misstaget kom tillbaka och bet mig i rumpan på en gång.
JAG FÅR INTE ÄTA TUGGUMI MERA! Det är nog mitt livs värsta marddröm, jag ääääälskar tuggumi ju..
MEen nu finns det ju ingenting att göra åt saken, buhu! :(
Jag vet att jag nästan aldrig uppdaterar bloggen numera, men jag ska försöka ändra på de!


dagen innan skolavslutningen, jag saknar redan


Kommentarer
Postat av: jennpenn

love you baby <3

2010-08-18 @ 17:54:05
URL: http://ilyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0