Dag: .....

Dag 1, presentera mig själv.
Vad kan man skriva då..?

Josefine Wiklund, 15 år från lilla orten Knivsta som ligger mellan Stockholm och Uppsala. Gör inte speciellt mycket på fritiden, umgås med mina vänner och ibland min kära familj.
Går i nian på Thunmanskolan här i Knivsta.

Musiken är väl typ.. Allt möjligt liksom, finns inga gränser ;) nästan.. :D

Kommer verkligen inte på något mer att skriva.. Så tar nästa dag nu på en gång ;)

Dag 2, min första kärlek.

Antar att man menar den första man verkligen blev kär i, inte massa småkärlekar när man var liten?

Den första killen jag verkligen verkligen verkligen blev kär i heter Metin, tänker inte gå in så mycket på det förhållandet. Har ju självklart haft en massa killar innan honom också, men ingen jag har verkligen blivit kär i :P
Men ja, de tog slut rätt fort mellan oss, tog ett jävla bra tag innan jag kom över honom. Men nu är han tillsammans med en nära vän till mig, och dom är hüpersöta tillsammans! :D

Dag 3, I min handväska.

I min väska finns de alltid smink, oftast kläder och så. Ska ju inte säga att det alltid ligger massa saker i den. Beror ju helt på vad jag ska göra? ;)

Den var tråkig.. Över till nästa! ;)

Dag 4, Min tro.

Jag är ju inte direkt megakristen eller högt troende muslim om man säger så, haha ;)
Jag tror inteGud, men jag tror på att det finns "nånting".

Jag har jättesvårt att prata om t.ex hur lång rymden är och så, eller hur människorna och allting blev till för jag blir helt förvirrad och fast i det. Jag behöver inte veta och vill inte veta, jag trivs på denhär jorden!

Dag 5, Mitt bästa skämt.

Hahaha, åh herregud.. Jag vet inte :O Finns väl ett skämt som jag lagt på hjärnan iallafall!

"Det var en fransk, en svensk och en turk som satt på en brygga. Helt plötsigt hällde Fransmannen ut allt sitt vin.
Då frågade svensken: Vad gjorde du sådär för?
Nej men vi har så mycket vin i Frankrike.
Då kastade Svensken i Turken i vattnet.
Då frågade Fransmannen varför han gjorde så.
Jo, men vi har så många turkar i Sverige."

Inget rasistiskt alls, bara de att jag inte kom på några andra skämt för tillfället.. ;)

Gör ett till inlägg fast gör de tidsinställt så inte allting kommer på en gång!
Så håll utkik här senare ikväll eller imorgon någon gång ;)

PUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0