DET ÄR JULAFTON IMORGON?

Ohjävlar, känns helt sjukt ju..

Igår var jag ju som sagt på ungdomsmottagningen och fixade in p-staven. Det gick väldigt fort, men var jätteläskigt! Man kände ju liksom inte smärta, men man kände hur dom höll på där inne i armen, haha! ;)
Men det gick faktiskt jättebra. Det tog ungefär en minut bara :D

Ikväll ska jag dra hem till min käre bror Dennis! Åh, vad jag har saknat den lille fisen! :D Lilla? Nej.. Han är ganska lång faktiskt ;) Vet inte riktigt vad vi ska göra. Vad brukar vi göra? Vi brukar sitta hemma hos honom och bara ha det mysigt. Jättelängesen jag sov hos honom också..! Det måste vi ta på lovet, har jag bestämt! :D ;)
Jag älskar dig Dennis, brorsan <3


Ser ni plåstrena på armen? Där sitter staven just nu och jag måste duscha med en platspåse. Fyfan :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0