Fick ni något roligt?

Jag är i stort sett nyvaken så inte så taggad på att skriva så mycket..

Igår var det ju julafton, som alla säkert visste haha ;)

Jag fick en Experia, som jag redan sagt. Och det har varit en massa trubbel med den nu i början! Den måste alltid vara fulladdad, annars slockar skärmen. Är det drygt eller? :( Men om jag ska vara ärlig tror jag att det är något fel på telefonen, men det tar jag hand om när Tele2 butiken öppnar igen! ;)
jävlar ska dom få för att dom gav mig en trasig telefon! mohaha! ;)

Iallafall, just nu är den slocknad.. :( Idag ska jag kanske träffa Jennie och det blir ju ett jävla problem om telefonen bara dör/slocknar mitt i allt?!
Så jag tar nog med mig både laddare och min gamla telefon ut idag!

Ni som inte har mitt nya nummer än.. Skriv på min mail eller mitt gamla nummer! :D


Fast jag har ju dock de rosa skalet, såklart ;)


Kommentarer
Postat av: emmssii

jossaaaan! hoppas du har laddat den i typ.. minst en natt innan du gjort något med den?

om du inte har det så kan det vara därför den är konstig.... :/

2010-12-25 @ 12:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0