Gårdagen blev inte alls som man trodde..!

Vi gick inte ut på heeeela kvällen igår. Vi satt hemma och chillade tills typ kvart i nio, då började mamma klippa mig. Hon blev klar med mitt hår klockan 22.00, och hade även lagt i färg i håret. Under dom 25 minutrarna jag hade färg i håret klippte mamma Sabina också. Värsta mysigt! Så nu har jag mörkt hår och liiiite kortare än innan, + snelugg & lite uppklippt.
Senare på kvällen hade vi även ansiktsmask, och det var jättemysigt det också. :D

Efter det satt vi och pratade om när vi var små och alla ambulansturer vi varit med om, haha! ;)

Jag & Sabina gick och la oss runt 01.00 ungefär. Somnade någon timme senare.

Idag har vi inte gjort någonting alls. Fixat oss och så, väntar nu på middag. Efter maten ska vi hem till Tom och chilla galet. Det är nice! ;)

Vad gjorde ni igår? :D


snygga vi är!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0