Kommentar:

"Du älskade honom aldrig.. man slutar inte älska någon på några dagar"

Ursäkta mig, den som nu skrev dedär i mitt förra svar på kommentaren.
Har du ens någon jävla aning om vad det var som hände mellan mig och honom?

Jag antar att du inte gör de, men okej. Då ska jag berätta det för dig. Allting.


Vi hade varit tillsammans i 4 månader, och jag lovar att jag aldrig har älskat någon så mycket som jag älskade honom. Efter fyra månader hade jag fortfarande fjärilar i magen när jag skulle träffa honom. Är inte det äkta kärlek?

Och anledningen till att det tog slut var för att han fucking ljög för mig. Och vill du veta vad det var för löjlig patetisk lögn? Han sa att han va adopterad. Hela vårat förhållande hade han sagt att han va adopterad och pratat om de som om det verkligen var sant också. Jag fick reda på det av hans mamma. Kul va? :D

Det var inte själva lögnen som gjorde att det tog slut. Utan det var för att han hade fucking kollat mig rakt in i ögonen och pratat om det med mig. Jag klarar inte av människor som ljuger.
Ifall någon ljuger för mig, speciellt under så lång tid så kan den rakt ut dra åt helvete.

Om du har nånting alls att klaga på efter att du läst dehär så är du rent ut sjuk i huvudet.
Jag ska inte säga att jag hatar Simon, för det är alldeles för grovt. Men jag vill aldrig mer ha med honom att göra.

Hoppas du kan få in nånting av dehär i din skalle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0