Språkverkstad

Sitter på språket, spelar Unicorn.. Ja, jag är tönt..
Tänkte svara på lite kommentarer lite snabbt bara. Kör en typ.. svar på tal? ;) 

Kommentar till Jonas ska sluta!  
Fick en anonym kommentar där de står:
Omg, vart ska han ta vägen?

Svar:
Han har fått ett jobberbjudandeÖland som han ska ta. Wierd, huh? :(

Kommentar om den anonyma kommenteraren.
Vewe har skrivit: 
Jossan, tror bara den omogna personen kommer fortsätta om du skriver sånna inlägg om det. För nu kan man tro att du bryr dig, försök ignorera det bara :)

Svar: Ja
, jag förstår vad du menar. Men jag är så jävla trött på idioter som inte har något liv och kommenterar sånt där jävla skit. Bara för att dom är missnöjda med sig själva så blir dom inte bättre av att tracka på mig. Det är så omoget så jag blir arg! Haha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0