TRE prov denna vecka

Jag är körd alltså..! Har tre olika SO-prov denna vecka, är jag grym eller? Snacka om att släpa gamla saker efter sig. Detta kommer ju påverka mina betyg?! :(
Ett av proven har jag redan gjort 2 gånger, men tabbar mig om och om igen..!

Just nu sitter jag och sjunger på Alice av Avril Lavigne, kommer ni ihåg den? ;)
" When the world's crashing down, when I fall and hit the ground. I will turn myself around, don't you try to stop me!" :D
HAHAHAHAHAHA ;)

Nej
nu ska jag sluta flumma mig, ikväll behöver jag ta det lugnt.
Hade tänkt mig en ansiktsmask, hårinpackning och ett varmt bad. Låter mysigt, va? ;)


Denna hårinpakning är den bästa nånsin tycker jag! Den "avslappnar" håret så det blir feeeett fint och skönt efteråt ;) I like it!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du har ju inte fint hår någongång så hur kan dendär vara den bästa. det syns ju ingenstans? ingen tar efter saker från dig

2010-12-07 @ 13:19:52
Postat av: Frptsz

du kan bara hålla käften, ett ord till så letar jag upp dig och då tycker jag synd om dig, lägg bara ner din omogna fitta

2010-12-08 @ 15:24:10
Postat av: Anonym

vem fan är du som kommer och hotar folk från ingenstans?

2010-12-11 @ 12:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0