Ursäkta

Har nästan inte uppdaterat nånting alls senaste dagarna. Men jag har inte varit på humör. Jag måste göra något med min blogg. Den är så jävla tråkig. Ska kolla runt lite och se om någon har tid att lägga ner tid på denna värdelösa blogg.  

Men för att göra de lite intressant så slänger jag in en liten rekomendation (stavning?)

Har du slitet hår? Eller är ditt shampoo inte bra för ditt hår?
Bobby's shampoo och balsam är skitbra, för dom flesta iallafall!
Och just nu är det specialpris på RUSTA! 20 kr per flaska, är det inte rena drömmen eller?!

Så passa på att åka till Rusta allihopa, det är underbart!


Dock ser ju balsamflaskorna annorlunda ut nu!


<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0