Bara ett tidsfördriv

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Att Panaromal Activity inte var så läskig som jag trodde!
Vad gjorde du kl 08 imorse:
Sminkade mig, antar jag?
Vad gjorde du för 15 min sedan:
Satt här..
Det sista du sa högt:
" MAMMA LACKAR UR! "
Det senaste någon sa till dig:
" Nu är jag sur! "
Vad har du druckit idag.:
Mjölk
Vad var det senaste du åt:
En bulle?
Vad var det senaste du köpte:
Klubba
Vad är det för färg på din ytterdörr:
Brun
Vad är det för väder hos dig nu:
Sol & snööö
Godaste glassmaken:
Jordgubb & Daim
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Nej, men intresse vid första ögonkastet
Sover du tungt:
Ja, som fan
Drömmer du mardrömmar:
För ofta.
Trivs du med ditt jobb:
Haha, vilket jobb?
Favoritklädsel:
Jag veeetinte
Favoritlåt just nu:
Alla vill till himlen - Thåström
Vad ser du om du tittar till höger:
En vit vägg
Vad gör dig glad just nu:
Allting, är alldeles för glad idag!
Vad ska du göra härnäst:
Typ bara chilla
Höger eller vänsterhänt:
Höger.
Humör just nu:
Glaaaad
Favoritgodis:
Sourcreme chips typ..?
Kläder just nu:
Strumpbyxor, långt linne, tjocktröja & benvärmare
Sommarplaner:
RULLSAND!
Hur många kuddar sover du med:
3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0