Godmorgon folket

Vaknade för ca 20 minuter sen, och är fortfarande meeegatrött! Ska bara uppdatera lite grejer på datan och sen måste jag hoppa in i duschen för jag ska ut med Jennie! Har varit med henne varje dag hela helgen, och det känns underbart! Saknar verkligen våra tider tillsammans gumman, men hatar våra "perioder" som vi snackat om, duvet? ;) haha..
Men aah, iallafall.. Ska fixa lite grejer nu sen drar jag ut med Jennie. Får se om det blir bilder idag/ikväll, jag suger verkligen på att ta bilder nu för tiden? haha!

PUSS PÅ ER


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg du har! hoppas att du har haft en underbar alla hjärtans dag, min dag kan du läsa om på bloggen..dock inte lika lyckad! hare bäst sötnos.kramkram

2010-02-14 @ 19:02:26
URL: http://polsssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0