Godmorogn

Försökte skriva ett inlägg igår, men det gick inte för jag kunde inte "skrolla ner" på min data, så bilden var helt fryst och jag kunde knappt göra någonting. Men nu funkar det igen iallafall! Jag har precis vaknat iallafall, och tänkte faktiskt sova ett tag till, känns de som?
Men aye, igår var jag ute med Jennie, Emilia & Victoria. Sen kom Sanna & Sabina också som vi var med ett tag. Vi typ gjorde ingenting speciellt, typ var på nordan. Men sen runt halv tolv när det bara var jag och Victoria kvar så bad vi Dennis skjutsa hem oss eftersom att det var så himla kallt. Så vi trängde in oss tre stycken i hans otroligt "stora" epa! Men hemresan gick iallafall bra, inte stoppade av polisen eller något annat! (a) 
När vi kom hem gick vi bara ner på rummet och jag kollade på Burn notice, så jävla bra serie.  
Vad gjorde ni igår?


Emilia & Jag

Syster, Jag & Emilia - vadå jag har stor jacka? Tycker jag väl inte?

Bilder från förra fredagen med Jennie, Emilia & Victoria.

Tycker vi borde hålla upp den här kontakten och träffas varje fredag?
Eller vad säger ni, flickor?


Kommentarer
Postat av: emilia

Jadu.. det låter bra ;)

2010-02-13 @ 16:10:20
URL: http://emiliaholkedahl.blogg.se/
Postat av: jennie

skoja inte hjärtat! :D

de bara måste vi göra :D

2010-02-13 @ 16:26:21
URL: http://ilyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0