Hemma nu, bitches

Så jävla chill skoldag! Alla i våran flygel, och i Alex's flygel var i Sunnerstabacken idag.
Jag, Sanna & Sabina var dom ända som var kvar i skolan och vi hade så jävla kul, och gissa vad..?
Vi fick t.om arbete gjort?! Jag känner mig så jävla duktig som faktiskt arbetade utan att vi ens hade någon lärare eller några tider att hålla? Helt sjukt hur stolt jag är över mig själv!
Men jaja, just nu sitter jag och kollar runt lite på facebook. Ikväll ska jag till Alsike med Sanna, hon ska köpa ägg.. (a) hihihi, busiiigt..
Men haha aah, nu har jag inget mer att skriva!

PUSS PÅ ER


Julafton 09 på statoil, haha älskar er grabbar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0