Nolektion

Jag, Emma & Lillen ska göra ett grupparbete om vad som är livsviktigt att ta med sig ifall vi ska resa ut och leva ett nytt liv på en planet. Så just nu skriver vi ner en massa som vi ska ha med oss för att kunna överleva på den nya planeten, och för att vi ska kunna bygga upp en ny värld, så att andra också skulle få ett nytt liv där!
Några förslag? Skulle verkligen behöva den hjälpen till dehär arbetet, så snälla hjälp till! (a)
Annars är allting lugnt med mig, jag har lite ont i magen och sådär bara.. kanske är mensen påväg? ;o efter fem månader tycker jag att det är dags! ( nej, jag är inte gravid, det beror på mina p-piller!  )
Men jaja, får väl hoppas att jag får den snart, så känns allting bra igen! Kanske ska slarva lite med p-pillrerna så jag ser att den fortfarande existerar? xd 
Haha, gud vad jag har tråkigt.. Vi har nu gjort en skiss på vad vi ska ha med oss på rymdskeppet, och hur det ser ut! Btw, finns det någon sol ute i rymden? ;o för isf kan vi ju ha sånahära solplattor, som ger oss ström? :d men isf ska det väl inte vara så jävla mörkt..? men aye, får väl se hur det blir! nu måste jag nog fortsätta arbeta, Lillen hatar att jag bloggar på lektionstid ;$
Men ha det bra!

PUSS PÅ ER



Från höger : Lillen, Emma & Jag
haha, teknik i sjuan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0