Precis kommit hem

från skridskoturen!
Det gick inte så jävla bra alltså, haha.. Först skulle vi ha coopertest, alltså åka så många varv som möjligt på tio minuter. Jag & Sabina kom tre varv! hahahahahahaha xd
men vi har gjort framsteg fan? idag var faktiskt första gången vi ramlat på 7 gympalektioner! känner mig så jävla stolt. fast jag har meeegaont i min rumpa just nu, och den är kall! :(
Haha, men aye.. får väl se vad jag hittar på nu.. Mamma håller på att måla om så ingen mat får man idag heller, fast det kanske är positivt på ett sätt, ska ju gå ner i vikt hade jag bestämt mig ;)




helt röd på hela kroppen p.ga hur kall jag är just nu.. tog mig 5 minuter att skriva dehär inlägget, helt jävla stelfryst om hela kroppen!

PUSS PÅ ER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0