Lista

Sen går jag och lägger mig igen!

ÅRET

Hur har året nollnio varit för dig? – Det var väl okej, men de kunde varit bättre. 
Bättre än förra året? – Det tror jag nog.
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? – Rullsand, och en person 
Har du flyttat under år nollnio? - Nope,
Har du hittat en ny låt som du älskar? – Det är väl klart.
Isåfall vilken? - Massa
Har du druckit alkohol? - Ja
Har du kysst en främling? - Vad menas med främling?

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit nollnio? – Öh, hade ett på g i typ två månader, som sen blev ett förhållande i nio dagar (?) ett tag efter de blev jag tillsammans med en annan, som de tog slut med ( fyra? ) gånger. På sommarlovet träffade jag en ny kille, vi blev inte tillsammans men typ " på g " i några veckor, när sommaren var slut tog allting slut med honom. Efter de har jag haft en pojkvän, men gjorde slut efter typ två månader.
Har du varit kär? – Ja, i början på 09
Har du sagt jag älskar dig till någon? – Ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - Ja
Har du haft ett hemligt förhållande? – Haha nej?

SORG&HÄMND.
Har någon i din närhet tagit självmord? - Under 09? Tror jag inte
Har någon i din släkt avlidit? – Nej
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - Inte seriöst, alltså
varit i slagsmål? - Haha, inget riktigt slagsmål.

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? - Ja
Isåfall vad? - De säger jag inte här.
Har du skämt ut dig? – Haha, självklart
har du ljugit för en vän? – Ja, de har jag nog
Har du varit ute en hel natt? – Öh, det vet jag inte.
Har du sovit i samma säng med ngn i motsatt kön? - Ja
Har du blivit tagen av polisen? - Neeejrå
Har du sovit i samma säng med ngn i samma kön? – Ja

SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du på? - Thunmanskolan
har någon varit elak mot dig i skolan? – Haha ja
Har du gjort ngt framsteg? – Jag tycker de!
Haft alla rätt på ett prov? – Det har jag faktiskt, nästsitsta engelskaprovet vi hade innan jullovet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0