Skolan

Sitter i skolan med Sanna & Sabina, vi har precis haft volleybollturnering, och nu har vi rast till tio i.
Då har vi svenska och sen skridskor. Haha, jag ääääger på skridskor, nooot..
Haha men jaja, ville bara uppdatera mig lite, slutar klockan fyra idag, men tror inte att jag kommer uppdatera då, för jag måste städa! Jag gjorde ju inte då, jag somnade :( Och därför blev det jävligt svårt för mig att somna inatt, eftersom att jag sovit bort hela kvällen!
Men aah, haha nu blev det lite mer skrivet än vad det skulle bli.
Men när jag ändå är igång, imorgon ska Sabina sova hos mig, ifall hon får för sin mamma alltså.
Det kommer att bli kulkul!

PUSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0