De blåser

Men annars är allting perfekt! Och gissa vad, min äääälsklingsbroooor kommer hit på Onsdag!
Jag är så jävla glad, och M***** har svarat på mitt mail, som gör mig ännu gladare..!
Sen finns de ju grejer som får mig att då sämre också, F**** är just nu med sin flickvän och kommer vara de ett tag. Hans telefon är på lagning också så kommer inte höra av honom på ett tag.. :( Livet suger, han verkar sur på mig, dessutom.. Så just nu sitter jag och tröst äter mina chips.. Och nu ska jag ut och röka ihjäl mig, buhu :( Haha, mitt liv är så roligt ;) Jag driver bara, mina små hjärtegull. Jag är inte emo, jag är ju den gladaste personen på jordklotet, alltid! :D hihihi, nu ska jag ut och röka iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0