Stranden

Ska ner nu/snart. Sitter med Niklas, syster & bror och kollar på Lilla Kycklingen, som Jesper fick av Niklas. Den är på engelska dock, eftersom att han har köpt den i Thailand. Får se vad som händer senare idag, men ska nog bara chilla galet, som vanligt..?
På torsdag kommer Max, Dennis, Marcus & Maja från Uppsala hit, så de ska väl bli nice?!
Har inte så mycket mer att skriva, förlåt för sämsta uppdateringen dom här dagarna, men har inte mått speciellt bra. De gör jag inte nu heller iofs, mår sämre nu än vad jag nånsin gjort typ.. Men jag måste ju skriva någon gång?! :o

PUSSSSSS


bild från i vintras, Alsike


Kommentarer
Postat av: IJDVJSDILO

Men vad i alsike lägger du upp en bild ifrån vintras för??? :O XD XD haha

Mitt hjärta är med dig ♥ pussar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0