This pain is just to real

Sitter nu här i husvagnen, har ingenting att göra. Niklas sover i sängen på andra sidan, haha. Victoria sitter ute och kollar på tv, väntar på att hennes älskling ska vakna. Idag är de bra väder men ändå inte. De är inte så man behöver gå ner på stranden iallafall. Funderar på en joggingrunda, hur skönt skulle inte de vara? Fast faktiskt så är de för varmt för att jogga, men kanske en rask promenad? Texten jag skrev igår, om *****.. Han läste den, och skrev de underbaraste smset jag nånsin fått, tror jag.. Sen pratade vi i telefon ett tag, jag älskar hans röst fan mer än vad jag älskar mig själv, haha.. :$
Känns som att mina smilisar slutade fungera ett tag igår? Måste kolla upp de, skitviktigt ju.. Ser jättefult ut annars! Får se om den här funkar.. " ;) " GÖR DEN INTE DE, DÅ JÄVLAR!
Nu ska jag inte sitta här och tråka sönder mig, jag måste göra någonting..
Och herregud, kommer ni ihåg min drogperiod på Medina? Jag drömde om honom inatt.. Vad jag drömde kan jag inte avslöja, för de är en överasskning ;)
Men ja iallafall, tänkte langa upp låten som jag hörde med honom först. När han skriker i början, alltså shit.. Får ni inte gåshud är ni fan störda i huvudet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0