Vill tacka en speciell vän

I dehär inlägget tänker jag inte skriva om vad jag gjorde igår eller vad jag tänker göra idag, de skiter jag i för idag bara. I dehär inlägget vill jag tacka en speciell vän, som alltid har funnits där. Som alltid har stöttat mig när jag behöver hjälp och så. Denna kille heter Kent. Jag har aldrig träffat honom, men ibland behövs inte de för att känna hur mycket en person betyder för en. Tänker inte skriva något långt. Ville bara skriva av mig lite.

TACK KENT, FÖR ALLT VERKLIGEN! <3


Kommentarer
Postat av: IJDVJSDILO



Tack för allt själv, hjärtat. Du gör mig alltid så glad. Varje dag som går med dig i mina tankar är en unik dag. Du har ingen aning om hur du påverkar människor omkring dig, även såna som du aldrig mött face-to-face :)

Finns alltid här för dig, det vet du. <3



♥ I.L.Y ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0