BILDER FRÅN GÅRDAGEN KOMMER.. SEN!

Jennie har alla bilder på sin kamera och jag tror att hon lägger upp allting idag, så jag också kan lägga upp dom här på bloggen. Vi träffade Fakiren igår, någon som vet vem han är? Han är jätteäcklig, han gjorde massa äckliga saker och usch, fyfan! Ni kommer få se videoklipp på det också, när Jennie har fixat de.. Haha! Hon kommer få ta hand om bilderna och så på min blogg ett tag framåt eftersom att jag inte kan fixa det ännu. Men allting kommer upp i sinom tid, och jag säger er.. Det var en rejält rolig kväll!
Vad gjorde ni igår då? Antar att ni allihopa var ute och söp, eftersom att det var skolavslutning? Men sån är inte jag, haha! Jag har faktiskt inte varit full sen förra vintern, visst har jag druckit efter det men jag har inte  blivit full. Mina vänner vet varför, jag vill inte dras ner i den skiten igen. Det kommer dom andra i Knivsta också insé om ett tag. Eller ja, jag slutade ju iofs att dricka eftersom att jag inte klarade av att se mina föräldrar så besvikna på mig. Och det tog nog ändå nästan ett år att insé att dom inte skulle klara av att se mig komma hem packad varje helg så mycket längre. Haha, men varför berättar jag dehär för er?
Jag är hungrig, det har jag varit sen jag gick och la mig igårkväll. Så nu ska jag ta en ostmacka och ett glas oboy.

NI ÄR BÄST


vi kör en "dagens låt"
kommer ni ihåg tiderna man satt och kollade på såna här filmer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0