Bränt mig..

Som rubriken lyder så har jag bränt mig.. Skulle tända en cigg och tändaren var trimmad ( tänkte inte jag på ) så hela mitt ansikte brändes, nu har jag brännsår i hela ansiktet som aldrig kommer försvinna..

Jag driiiiver med er min små gusseälsklingar! Jag har inte bränt ansiktet, jag har bränt min rygg och mina ben.. Av solen alltså, haha! Första gången jag solar ryggen och baksidan av benen på hela sommaren, eftersom att jag för de mesta har suttit i min solstol uppe på täppan. Men eftersom att det var så underbart väder idag och inte blåste alls på stranden så beslutade jag mig för att gå ner och sola där med min syster, min bror och min syster's kille Niklas. Han var här idag och hälsade på, de va roligt (:

Har inget mer att skriva nu.

PUSS PÅ ER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0