Bubbleroom

Visste ni att man kan blogga på Bubbleroom?
Var där inne och kollade runt lite, och tänkte att
" Vafan, varför skaffar jag inte en blogg här också för? " Ibland är jag ju så bloggsugen men vill inte trötta ut er läsare med mina dryga åsikter så jag kanske kan skriva om sånt där istället? Eller skriva om dom här och vanliga grejer på BR (bubbleroom)?
Men iallafall, har startat en blogg där nu och får se hur mycket jag uppdaterar dära. Jag måste ju trots allt underhålla den här bloggen varje dag.


På tal om det
,
när jag åker till Rullsand på helgerna så kan jag inte uppdatera bloggen, det får ni faktiskt leva med! När jag kom hem efter den här helgen hade jag fått 22 mail om att jag uppdaterar dåligt, hur tråkig min blogg blivit sen jag hade sönder telefonen. Men vet ni vad? Deal with it! Jag kan inte göra någonting åt saken just nu, om jag inte börjar med min kamera igen, men det får vi se om jag orkar. Jag gör mitt bästa, och det får ni faktiskt acceptera. Jag är ingen " Kissie " eller " Dessie " bloggare som är besatt av min blogg, så jag skulle kunna lägga ner den här bloggen närsomhelst faktiskt?
Eller nej, nu ljög jag.. Jag kan faktiskt inte leva utan min blogg. Men det är nog för att jag ska kunna gå tillbaka och kolla gamla minnen, som jag gör nu för tiden. Kollar tillbaka på allt jag gjorde i somras osv. Men ja, det var allting jag ville säga. Glömde skriva det igår.
Sååå,
underbara läsare. Sluta tracka på mig när jag har en bloggtorka, det går över!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0