Chill dag

Hej mina små bebisar!

Vad säger ni om ett videoinlägg? o; har ju faktiskt aldrig gjort det på den här bloggen tror jag.. Men det får ni vänta med tills jag får en usb-kabel till min nya telefon eller tills jag orkar göra ett med min webbkamera, woho!
Men ja, ska berätta lite om dagen :

Jag vaknade halv nio av att pappa väckte mig, jag var jätterädd att han skulle väcka mig på ett läskigt sätt eftersom att han planerar värsta planen eftersom att jag var lite elak mot honom häromdagen, men det kan vi ta en annan gång!
Sen gick jag upp och käkade frukost, gjorde mig iordning och lite sådär. Kände för att vara mysig idag så jag tog bara på mig ett par mjukisbyxor, ett linne och min skinnjacka över ( vi skulle ju ändå bara vara vid sjön hela dagen ) Jag mötte Sabina & Jennie kvart i tio, tror jag (?) Sen gick vi till skolan och så, hade en lektion på typ 12 minuter, sen var det ingenting mera. Var vid sjön från typ halv tolv till ett, sen gick jag hem. Nu sitter jag här och tråkar järnet, ska kolla runt lite sen ska jag städa upp de sista på mitt rum. När jag väl städar mitt rum så tar det typ en vecka för mig, haha? Någon mer som har det så?
Men iallafall, tänkte lägga upp :
Bild 1. Erik Grönwall i onsdags, Emma's bild.
Bild 2. Min nya telefon
Bild 3. Jag imorse


bilderna tagna innan jag sminkade mig, ser ni hur solbränd jag är i ansiktet?

PUSS PÅ ER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0