ERIK GRÖNWALL

Helt sjukt, finns nog ingen vackrare person! Shit vad ofta jag säger så, känner jag..
Men han är helt underbar! Han träffade oss sista fans som stod kvar fast han inte hade tid, vem gör det annars? Han är så grym, började storböla till Higher! Jag hade inte gråtit på hela spelningen, men just när han började sjunga den som avslutning bara rann tårarna! Eftersom att jag inte tog med mig min kamera eller har kamera på min telefon så tog både jag och Jennie bilder med hennes kamera. Bilderna kommer upp efter helgen här på min blogg, för jag åker till Rullsand imorgon.
Skiter i att gå stadsvandringen med våran flygel för mina föräldrar vill så gärna åka upp, så D:
Men nog om det, orkar inte skriva mera nu.

PUSS PÅ ER


du är bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0