Hej alla raringar!

Jag sitter här just nu och äter äpple.
Idag var det meningen att jag skulle träffa Jennie och vi skulle bränna massa gammalt skit som bara får mig att må dåligt, men som jag nästan misstänkte så var jag tvungen att stanna hemma och tvätta hela min tvättkorg, jag tvättar ju bara dom kläderna jag använder dagen efter.. Men det duger ju tydligen inte, haha!
Men ja, så idag ska jag stanna hemma och städa. Mina föräldrar är i Rullsand och lämnar lite grejer, så jag får göra min egen middag idag, mohahaha! Haha nejdå, men jag ska faktiskt bara värma det vi åt igår i mikron, så blir det perfekt sen!

IMORGON KOMMER ERIK HIT, JAG ÄLSKAR DIG


dehär var när jag träffade Erik sist, ser helt cp ut eftersom att jag stått ute och köat till själva "konserten" i tre timmar och sen typ en timme till att komma in till honom. Och tro mig, det var inte varmare än 10- den kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0