Jag raderar dig nu

"You took the air I’m breathing and stole my heart.
I don’t know what happened, but we fell apart.."


På skolavslutningen är det slut med all den här skiten, då försvinner du ur mitt liv. Hoppas att vi aldrig mer träffar varandra efter sommarlovet, vill inte ha med dig att göra, helt ärligt. Jag raderar dig ur mitt minne nu, och du kommer inte tillbaka. På skolavslutningskvällen raderar jag allting, jag bränner bort alla minnen. Tack för tiden, det var fantastiskt. Men snart är du glömd, för gott!
Jag tänker börja om ett nytt liv, och du är inte en del av det.

" I'll fight for you until you love me. "
No more, baby. No more.


Kommentarer
Postat av: IJDVJSDILO

Skönt att höra jossan :) äntligen har du fattat ^^ eller som jag alltid brukar säga .. kärlek gör dig svag, beroende och psykotisk.

Puss påre! Messa mig :D ... ENBART den här gången XD haha. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0