Nu ska jag kila

Ska ut och röka, sen får vi se om mina föräldrar tar med sig något roligt från Gävle, så jag slipper sitta och tråka hela jävla dagen! Nu sitter jag upp, så somnade aldrig haha! Sitter just nu och lyssnar på Måns Zelmerlöw - The Prayer. När den låten är slut så ska jag logga ut och hitta på något annat. Min syster måste ju också blogga, säger hon o; hon suger på att uppdatera ändå.. Vädret suger för tillfället, men det får man ju leva med.
" Efter regn kommer solsken " är det inte så man säger? För isåfall hoppas jag att solen kommer snart! Molnen börjar försvinna litegrann, men det är inte tillräckligt varmt för att sola. Och jag vill sola!
Nu börjar jag skriva bort mig här, men vi hörs!

PUSS PÅ ER



lite halvporrig bild, men dehär är min nya bikini, beställd på Bubbleroom. Skitfin och billig!


Kommentarer
Postat av: jennpenn

JAG ÄLSKAR DIG OCKSÅ MIN PORRIS!

2010-06-14 @ 19:00:59
URL: http://ilyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0