Ny kategori

Det är soligt, det är sommar. Det är snart midsommar!
Jag har fixat en ny kategori, som heter " Rekomendationer " vilket innebär att jag rekomenderar saker som jag tycker är bra och så. Inviger den nu, i detta inlägg!



Jag håller på att läsa en bok nu, en " strandbok " som jag inte kunnat slita ögonen ur. Den heter Odjuret, och handlar om snabbknullare och pedofiler. Den är hemsk, men man kan inte sluta läsa, den rekomenderar jag verkligen! För er som gillar utredningar, gillar att läsa er in i polisarbetet och så. Den är sjukt spännande! Men det är en bok som man inte ska läsa, liksom om man har fem minuter till godo.. Utan ta er tid när ni läser den, man kan inte slita sig ur den, tro mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0