Nyduschad & fräsch

Nu har jag & min syster precis varit och duschad. Det var så jävla fail, haha.. Det är skitdåligt med varmvatten här på campingen, eftersom att det finns så många duschar. Men jag hittade en med varmvatten, så jag och min syster skulle dela på den. Alltså, att vi båda står i duschen och sprutar vatten på varandra ( HAHA ) nej men att vi turas om att duscha. Så jag skulle börja, och Victoria skulle springa och hämta tandkrämen som vi hade glömt. Det går ju inte att tvätta håret utan tandkräm, ellerhur? Men när hon kommer tillbaka har hon fått en nyckel till handikappstoaletterna ( där det alltid är varmvatten i duscharna ) så hon kom in och sa " Vi går dit istället! " Då står jag redan i duschen, helt genomblöt. Så jag ba ; jaha.. Så jag fick slänga på mig handduken och springa dit, var en liten bit.. Sen när jag väl har fått duscha och sådär i varmvatten och var färdig. Så gick Victoria in i duschen, och jag stod helt naken där ute vid toalettgrejen, utanför duschen. Tror ni inte att det kommer en campingvärd då och låser upp dörren och jag vänder mig om av förvåning att någon öppnade dörren. Han försvann ju ut lika snabbt som han kom in, men det var så jävla roligt! Han ba ;
* Öppna dörren * Ojojoj.. Förlåt! * stänger dörren * Jag och min syster skrattade sönder i typ tio minuter! Sen kom det massa handikapps och drog i dörren och massa skit. Victoria skrek hela tiden " DET ÄR UPPTAGET " men det verkade ju inte dom fatta.. Men ja iallafall. Skulle bara uppdatera litegrann, vet inte vad jag ska göra nu riktigt. Någon som vill ringa?
Men skitsamma, THE HILLS ÄR PÅ TV! Nu har jag någonting att göra iallafall (a)


innan jag torkade håret, glömde ju hårtorken i husvagnen.. -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0