Sol olja!!!!!

Godmorgon, alla mina små gullungar!
Först tänkte jag svara på två kommentarer.
Jennie : Så man kan ha smilisar på sin blogg, alltså i inläggen. Provade ifall jag hade gjort rätt ;)
Anonym - Min syster's blogg hittar ni HÄR!

Nu tillbaka till de andra, har köpt ny sol olja så nu ska jag ut och sola järnet. Måste be min syster smörja in mig på ryggen bara. Har ju mestadels solat framsidan av min kropp i sommar. Snart är det midsommar, imorgon fan! Hur kommer vädret att vara hos er? Här har jag för mig att det kommer vara skitfint!

NU SKA JAG UT OCH SOLA, BYE BITCHEEEEEES


ibland får man faktiskt bjuda på sig själv


Kommentarer
Postat av: jennpenn

haha ja men din tönt, Hur har man de? xD

2010-06-26 @ 21:05:47
URL: http://ilyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0