Sol sol sol

VÄDRET ÄR UNDERBART!
Har legat ute och solat sen klockan elva imorse, nu måste jag ta en paus! Jag är redan megasolbränd i ansiktet och hela mina ben är helt röööda.. Jag mår dåligt.. Eller nej, det gör jag inte! Nu har jag suttit och klagat på vädret hela början av sommarlovet och nu kommer solen, då klagar jag på att jag håller på att bli brun? Haha, jag är sjuk i huvudet alltså..! Men iallafall, jag & min syster har precis spelat vändtian och jag förlorade så grovt.. Jag fattar inte? Jag har ju alltid varit oslagbar på vändtian, och nu går det åt helvete den senaste typ månaden! Alltså, är oslagbar om man gemför med min syster, hon förlorar alltid mot mig! Vi körde fyra gånger, jag vann en av dom?! Men så kan det gå, vad gör ni nu när det är så kanonväder då?

Kommer nog inte uppdatera något mer idag, nu när det är så bra väder! Funderar på att släpa mig ner på stranden så jag kan bada också, usch.. Kallt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0