Vattenkrig!

Idag hade vi bara två lektioner, eller nej.. Inte en ända egentligen! Först hade vi syslöjd, men den utgick. Men jag och ett par till gick dit iallafall för jag blev tvungen att göra färdigt min tröja? Efter det hade vi idrott, men ingen var typ ombytt så vi körde lite brännboll utan ombyte, inte speciellt ansträngande. Sen hade vi lunch, någon utekonsert med elever från skolan och sen till slut kom det alla hade väntat på.. VATTENKRIGET BÖRJADE!
Det var helt underbart, alla sprang runt blöta och skrek. Älskar känslan när hela skolan är samlad och ingen är otrevlig mot någon, utan alla bara njuter av att sommarlovet snart är här!
Det var allt jag hade att skriva just nu, men ni får ha det bra!

PUSS

P.s
- Brukar ni och eran skola hitta på någonting nu nära sommarlovet? Våran skola har t.ex alltid en konsert och vattenkrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0