Du förstår ju inte

Och det tror jag aldrig att du kommer göra.
Jag har sagt till dig, gång på gång att du är allt för mig.
Om du bara kom tillbaka till mig så skulle jag ge dig hela världen,
jag skulle plocka ner stjärnor från himlen för att få dig stanna kvar.
Du är min ängel från de blå.
Eller ja, bara
min ängel i mina tankar. Men jag vill verkligen inte leva ett liv utan dig längre.
Du vet att du betyder mycket för mig, fortfarande.
Men du ignorerar det, skiter i vad jag säger.
Jag mår inte direkt bättre när du säger hur fin jag var vissa dagar, eller grattar mig på min födelsedag eller någonting i den stilen. Jag mår bara mycketmycket sämre, förstår du inte det?
Jag vill inte att du ska börja umgås med mig och sådär igen heller, det vore bara svårt.
Men ge mig bara en chans.
En chans att ställa allting till rätta.
Jag älskar dig fortfarande.
Du vet vem du är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0