Hur vi blåste skiten ur Ogge!

Det började såhär, nu skriver jag alltså ner ungefär hur vi smsade! ;

Jag -
Ska vi träffas sen?
Ogge - Visst, runt ett?
Jag - Okej!
Ogge - Utanför dig då?
Jag - Nej, utanför nordan.
Ogge - Ärligt, vart som helst förutom nordan!
Jag - Men jag ska sova här inatt.
Ogge - VA? ALLVARLIGT?! VARFÖR DE?
* mohaha, de va nu jag spred tankar * ( han visste inte om att det var tjejövernattning! )
Jag - Ja, men jag var här igårkväll och sen typ drog alla när jag var på toaletten, och jag blev inlåst..
Ogge - Men shit, jag kommer!
Jag - Nu?! * blev ju tvungen att säga att alla andra skulle gömma sig.. *
Ogge - Nej, typ tolv! ( klockan var typ tio )

Men ja, iallafall. När klockan var tolv bad jag honom komma och försöka få upp dörren från utsidan, men det gick ju inte såklart. Den var ju låst, men de visste ju inte han?
Alla tjejer som var där inne står runt hörnet och lyssnar när vi snackar genom rutan och försöker komma på en lösning att få ut mig. Efter ett litet tag öppnar jag dörren som att ingenting hade hänt, kramar honom och går in igen. Alla tjejer hoppar fram och skriker " Suprise! Ogge gick på de! "
Och Ulle lekte paparazzi och grejer, la sig på golvet och fotade allting.
Och han blev ju liksom, chockad och typ glad på samma gång, det såg man på honom!
Men han fick komma in ett tag så snackade vi igenom det och hur mycket vi hade garvat åt honom dom senaste två timmarna eftersom att han var så orolig över att jag faktsikt var inlåst xd


Kommentarer
Postat av: Lillen ;)

2010-03-06 @ 18:54:09
Postat av: Lillen ;)

2010-03-06 @ 18:55:45
URL: http://eranrp.blogg.se/
Postat av: Lillen ;)

vafan!!!! 2 komentarer av mig utan att jag skrev någe!? :O

2010-03-06 @ 18:57:04
URL: http://eranrp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0