Ingen kan älska som vi


jag saknar dig Pelle Johansson
när du fanns i mitt liv gled jag fram som en räkmacka, eller hur folk uttrycker sig.
men nu när du har lämnat oss finns inte det där enkla längre, livet blir allt svårare utan dig vid min sida.
jag var så glad när vi skulle gå på jullov, då du skulle komma och hälsa på. vi skulle göra så mycket, umgås med allt folk du lärt känna här. men så helt plötsligt var du borta, vad fan var det som hände..?
jag vill ha dig här hos mig nu, vill att du ska torka mina tårar som jag fäller för dig. jag vet att du är kvar hos mig, det är jag medveten om. känner hur du ibland ser ner på mig från himlen. vet att du lyssnar när jag ber för/till dig. jag vill bara att du ska sitta där en dag, och titta på mig när jag vaknar. vill att du ska berätta för mig att du är tillbaka, att du aldrig dog. jag älskar den här bilden på dig, samtidigt som jag hatar den. det var den dagen jag såg dig för sista gången.
tack för att du fanns hos mig under den tiden du fortfarande var i livet.
jag älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0