Jag vill inte älska dig det som saknas är just du

Hej bloggen!

Idag har jag stukat handen, så cool som jag är ^^
Fråga inte hur jag lyckades, det bara blev så när vi körde boxning!
Sabina fick mig att lacka ur genom att beskriva en sak i detaljer, och jag hatar den personen som det handlar om! Eller aah, hatar henne just nu iallafall!
Så nu har jag jätteont när jag skriver, men ja.. Vad ska man göra? (:


Sabina på slöjden, baby

Jag & Sabina på studietiden, visst är vi vackra?

Victoria på studietiden, ööh.. porr? D:

Sabina på studietiden, styrketräning!

Juste, imorgon är det stilbytardag och jag & jennie ska vara megamegamegafjortisar!
Härligt, ellerhur? ;)





det som saknas är just du,
jag vill inte leva utan dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0