Josefine hissar



Gamla låtar
Jag förstår inte folk som säger " men åh, stäng av! Den är så gammal! "
Man ba, so? Gamla låtar är ju bara bättre, dom ger minnen som fan.
Finns ingenting negativt med gamla låtar alls!



Mig själv?
Alltså, dedär låter jättefel men vafan? Jag har fått mycket bättre självförtroende nu för tiden, och mår faktiskt bra av det! Okejdå, i vissa tillfällen kan jag vara megadeppig men sånt går ju alla igenom och snackar så mycket skit om sig själv, men det går över! Och nu när jag äntligen börjat få upp mitt liv igen, umgås mer och mer med mina nära vänner så blir allting så mycket bättre!

Jennie Åslund
Absolut världens bästa tjej, förstår inte varför vi slutade umgås där för ett par månader sen! Men nu när vi har fått tillbaka våran kontakt och umgänge igen så mår jag bättre än nånsin! Vi är så jävla lika, du & jag. På flera olika sätt, och det vet vi båda två. En text räcker inte för att förklara hur mycket du betyder för mig.
Jag älskar dig, gumman.



Kommentarer
Postat av: jennie

josefine wiklund :)

jag håller helt med dig, hihi du har fått mig glad och lycklig! och jag älskar att vi umgås så mycket som vi gör, jag älskar dig josefine! du är bäst! <3

2010-03-31 @ 18:05:04
URL: http://ilyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0