Lista

Ditt utseende:
Hårfärg? Blondin
Längd? 156.5 sist jag mätte mig!
Skostorlek? Storlek 37-38
Ålder? Fyller 15 i maj

Kärlek:
Har du kille just nu? Nej
Gillar du någon? Nä,
Vem? -
Tillåter du din kille röra vid dig? Om vi är tillsammans, ja?
Överallt? Haha, what?
Har du haft sex? Ja
Hur många har du haft sex med? -
Har du haft många förhållanden? Rätt så, men inte så många seriösa

Smak & stil:
Vad har du på dig? Jeansleggins, rosa linne & smarta tröjan 
Hur ser dina trosor ut? Röda string..? haha?
Har du någon BH? Ja
Hur ser den ut just nu? Rosa & svart
Hur beskriver du en fjortis? Beror på hur man ser på saken.
Hur beskriver du en pluggis? En som pluggar för mycket, dah?

Bad days:
Har du varit full? Haha ja
Har du däckat? Ja
Har du haft sex på fyllan? De tror jag
Har du rökt? Ja
Har du snusat? Ja
Har du gjort något olagligt? Haha, det har jag säkert!
Har du slagit någon ner till marken? haha ^

Yes/No:
Är du allergisk mot något? Ja
Tror du på gud? Vet inte..
Har du en bästis? Ja
Är du vegitarian? Nej
Har du varit med om ett stort gräl? Ja

Antingen eller:
Mjölk/saft? Mjölk
Ibumetin/alvedon? Alvedon
Katt/hund? Både och!
Cykla/gå? Cykla
Öl/vin? Öl, utan tvekan
Kanin/hare? Hare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0