Skolan - Svenskalektion

Sitter i biblioteket med Jennie & Erika och ska renskriva lite grejer på datan, haha får se hur det går!
Klockan tre idag har jag utvecklingssamtal och jag har ingenting att göra i en timme och tio minuter efter skolan, för jag orkar inte gå hem iallafall -.- och jag har ju hemkunskap men det orkar jag inte gå på eftersom att jag ändå inte kan gå ut hela lektionen.. Vi körde BlackJack ( även kallad 21an ) nu på lunchen och jag började blöda på knogen när jag bet i den, haha..
Finns det någon här i skolan som har tid och lust att vänta med mig tills mitt samtal börjar? (a)
Men nu ska jag kolla runt litegrann sen så ska jag renskriva svenskaarbetet!

PUSS PÅ ER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0