Godmorgon

Jag har faktiskt varit vaken jättelänge, sen kvart i tio faktiskt. Det är sjukt, när jag är hemma från skolan och kan sova hur länge jag vill då vaknar jag tidigt och när jag ska gå till skolan skulle jag kunna sova hela dagen? Är det någon mer än jag som har det så, haha?

Jaja, just nu sitter jag och drogar sönder Måns Zelmerlöw, typ alla låtar, haha.. Eller ja, dom jag lyssnar på mest är My mistake, impossible(mest), brother oh brother, rewind, maniac & the prayer. Jag tror att det var alla. Jag fastnar ofta i sånahär faser där jag lyssnar jättemycket på en speciell person eller ett speciellt band. Och den här månaden har det varit MÅNS MÅNS MÅNS!

Jag är hemma från skolan idag eftersom att jag har ont i magen och var nära på att spy igår, stackars lilla mig.. Men det är redan mycket bättre faktiskt! Jag har fått medicin för min mage, haha.. Alltså, jag har ju ett allmänt problem med min mage. Får ont i den i stort sätt varje dag och den låter jättekonstigt. Först trodde vi att det var laktosintolerant, så jag slutade äta och dricka mjölkprodukter. Samma sak med gluten prövade vi. Men ingenting av det hjälpte, så mamma åkte ner och köpte typ piller som ska få magen att må bättre, typ? Har funkat lite bättre hittils iallafall, det är jag glad över! Alla skrattar över min bullrande mage, haha!
Men nu tar jag fyra piller varje dag och hoppas på det bästa!

Det märks att jag har varit ute i en husvagn hela helgen, jag kan inte sluta skriva!
Men jag ska snart ut och röka sen tänkte jag göra nudlar faktiskt!


han ser så mysig ut, han är min!

drogen när man är hemma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0