Idioooot

Sitter på svenskalektionen nu och skriver på min svenskagrej, eller har egentligen språkverkstad men Anna ville att jag och Sabina skulle komma till henne och skriva klart det eftersom att vi aldrig blir klara annars..
Men ja, nu sitter vi här och typ skriver för fullt. Förlåt för att jag inte uppdaterade någonting igår men det är bara för att vi höll på att rensa hela våran data, så kunde inte skriva någonting på hela kvällen.


Och till kommentaren om min telefon;

När jag och min familj skulle åka till Rullsand i torsdags så såg jag att Victoria hade min gamla telefon ( den här rosa ), som jag trodde var trasig, eftersom att den är helt fuktskadad. Men hon hade den iallafall, så jag frågade henne ifall vi kunde byta, och hon sa ja. Men sen gick den telefon sönder, igen. För de är en knapp som man inte får trycka på, för då fuckar hela telefonen, men de tänkte inte jag på..
Så den gick sönder igen, och Victoria ville inte byta tillbaka. Just därför har jag en annan telefon nu.

PUSS PÅ ER, LOVERS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0