Inte uppdaterat sen.. torsdags?

Men direkt när jag kom hem åkte jag till Rullsand, så jag har den ursäkten den här gången.
När jag kom hem igår gick jag direkt ut med Jennie, och vi va med Alexander, Robin, Dennis & Karin.
Det var ju sådär roligt, och inatt har jag inte sovit ett skit!
Eller jo okej då, jag sov från tio i tre till tre, sen vaknade jag igen.
Och jag ska till tandläkaren idag, på min sovmorgon.
Det är därför jag uppdaterar så tidigt, som ni kanske märker.
Har inga bilder att lägga upp eller så, eftersom att min telefon gick sönder i helgen, nu har jag en fattig nokia i väntan på min nya.

PUSS PÅ ER


känslan när snön försvann


Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå den gick sönder? victoria har ju den?

2010-05-18 @ 13:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0