"Min första kärlek"

Idag började jag helt om med min berättelse om "Min första kärlek" som vi håller på med på svenskan. Kommer nog aldrig bli nöjd med den.. Finns så mycket att skriva.
If he's gone forever, I don't wanna know


Kom hem för en stund sen, sitter och kollar på tv och äter apelsin, hihih (a)
Mina päron är ute och handlar, men kommer snart hem och lagar mat. Sen senare ska jag ut med Sanna och bada (a)
Får hoppas på varmt vatten, eftersom att det är lite åska i luften!
Men tror inte att jag skriver något mer ikväll, så jag säger hejdå hära!

PUSS PÅ ER


kommer ni ihåg den här headern?


I'd find a million ways to say I love you
Sing a million songs to make you smile
But I can't turn back time
And I can't make you mine
It's impossible


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0