Muppsala

Har varit i Uppsala idag med klassen, vi kollade på teatern "Spelman på taket". Innan jag kom in dit hade jag gått och klagat på hur mycket jag hatade teatrar osv, men när jag var där inne var jag helt fast! Dom var så sjukt duktiga, och det var bara elever?!
Dom kommer få en kanon karriär i filmbranshen om det nu är det dom satsar på, haha..
Vi hann inte se klart på hela eftersom att vi skulle med ett tåg, vilket jag tycker är jävligt idiotiskt. Vi kunde lika bra ha tagit ett annat tåg, är dom så dumma så att dom bokar en tid på en teater sen får vi gå mitt i allt? Ville ju se klart! Men jaja, sånt är livet. Idag ska jag ut med Jennie och hon är påväg hit nu så jag måste börja fixa mig!

PUSS PÅ ER, UNDERBARA LÄSARE


gammal bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0