Nu är jag hemma igen

Var inte kvar lika länge som jag trodde att jag skulle vara. Men filmen var så himla bra! Nog den bästa filmen jag någonsin sett, grät som fan! Rekomenderas verkligen! Fast det kanske är en tjejfilm mer än killfilm, men det var killar där också!
Jag tänkte inte skriva någonting om filmen, ni får se den själva! Skulle gärna vilja veta vad ni tycker om den också, ifall ni nu har kollat på den eller ska kolla snart?
Kanske var det någon som såg mig på premiären ikväll?
Bilder kommer snart!


Kommentarer
Postat av: Johanna

jag såg dig på bion , du va med en annan blondin va ? det var ni som satt och grät hela tiden tror jag , haha! när jag ser bilder på dig ser de iaf ut som dig / er. haha , ni båda två är mycket finare i verkligheten än på bilderna ni har på er .

sjukt fin blogg förrästen!

Kram

2010-05-07 @ 22:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0