Osminkad?

Hej alla underbara läsare.
Nu har jag precis gjort mig iordning nästan klart. Men alldeles nyss när jag såg mig i spegeln så var jag helt röd runt ögonen p.ga ingen mascara, så.. Haha!
Men ja, jag har inte torkat håret heller, så ska göra det snart! Sen ska jag kladda på med mascara, ni vet såhär snyggt så att det blir stora klumpar? Det tycker jag är jättesnyggt!
Idag ska jag till tandläkaren också, läskigt! Eller ja, alltså.. Jag ska till folktandvården men ska träffa en käkspeciallist? Haha, säger man så? Han är speciallist på käkar, hahahhha!
För jag är ju lite speciell och har problem med min käke, mohahah D:

PUSS PÅ ER,


saknar banden med dig, bror.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0