Godmorgon

Jag vaknade för inte så längesen och jag mår verkligen inte bra idag!
Det hände ett litet missförstånd mellan mig och killen igår. Eller ja, rättare sagt inatt. Nu är det fett kallt mellan oss, men vill inte gå in mer på det. Får hoppas på att det blir bättre. Jag mår verkligen inte bra när det är såhär mellan oss. Så jag antar att jag kommer krypa ner i min säng med chai té och ringa Sabina eller någonting. Hon förstår mig alltid..!

Igår gjorde jag ingenting typ, jag städade hela dagen. Blir klar senare på kvällen och då la jag mig först och kollade på Sagan om RingenSexan, och sen kollade jag på This is EnglandTvåan. Jag hatar den filmen, This is England alltså. Eller nej, det gör jag inte. Jag älskar den. Men jag gråter alltid lika mycket när Combo slår ihjäl Milky. Är det någon som har sett den? Klarar inte av att höra ungen skrika, och då gråter jag i flera minuter.. :(
Jag är väldigt känslig och det kan faktiskt bli jobbigt ibland..!



Men nu tänker jag sätta mig och lyssna på deppig musik och gråta eller något.
Skämt åsido.

PUSS PÅ ER


gammal header, tror jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0