Gymnasiemässan var otrolig!

Jag, Sabina & Jennie åkte in till Uppsala efter skolan. När vi kom dit gick vi och käka Donken, såklart..! ;) Efter det ringde vi Matto och dom i våran klass och kollade vilken buss dom skulle ta (mässan var på Fyrishov)! Dom sa att dom skulle höra av sig, så vi gick och köpte biljetter till bussen och missar bussen dom tog med ca två sek..!
Vi blev så himla sura men stod ute i snöstormen i typ 10 minuter till, sen kom nästa buss. Väl framme på Fyrishov gick vi direkt in. Gick runt och pratade med massa folk och elever från skolorna. Och nu vet jag exakt vad jag ska söka till! ;) Förrästen! Är det någon som vet om man får söka till 3 eller 5 linjer för oss? :O
Får olika svar från alla men..! :(
Iallafall, Jennie åkte hem med Erika och hennes mamma så jag och Sabina skulle ut och leta efter busshållplatsen och så. Och, Jag & Sabina ensamma är ingen bra idé! Vi va SÅHÄR nära att köpa en parkeringsbiljett istället för bussbiljett tillbaka till Centralstation! Som tur är, stod de en gubbe där och berättade att det var till parkering. Han räddade oss! Tack snälla gubbe! ;)

Tillslut
kom vi tillbaka till stationen missade vi tåget hem med typ en minut. Men då gick vi ett litet tag och pratade med Alexander (gammal klasskompis sen mellanstadiet) ;)
Tog tåget som gick 18.43 och kom hem runt fem i eller något.

Det var min dag det!


Inte tagen idag! Bilden är tagen från Google!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Knivsta

RSS 2.0